Fysieke folders blijven een van de krachtigste marketingtools voor retailers, zelfs in het digitale tijdperk. Uit recent onderzoek van bdmedia blijkt dat 77% van de Belgische consumenten aankopen doet op basis van folders. Maar hoe haal je het maximale uit een folder, vooral in de non-foodsector, waar een enorm assortiment gecombineerd moet worden met beperkte ruimte in de folder?
Dimitri Van Moerkercke
Bladmanager
Meer omzet door slimme folders
Fysieke folders blijven een van de krachtigste marketingtools voor retailers, zelfs in het digitale tijdperk. Uit recent onderzoek van bdmedia blijkt dat 77% van de Belgische consumenten aankopen doet op basis van folders.
Op papier of digitaal? Vertel het ons! WE MEDIA voert samen met Thomas More een studie naar het mediagebruik van lezers van vakbladen, waaronder dit magazine. Deelnemen duurt slechts 5 minuten. De resultaten leest u in november in onze nieuwsbrief.
Slim, krachtig en betrouwbaar. De Daily Essential reeds vanaf €399/maand*. Of ervaar extra comfort, kracht en technologie in één: de volledig uitgeruste Daily Champion met 3,0 l motor en 180 pk diesel vanaf €449/maand*.
Script maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.