AgendasPremium

CROSSSELLING EN WORKSHOPS

Bullet journalsAfhankelijk van de beschikbare ruimte in uw winkel en de interesse van uw klanten kunt u uw aanbod van bullet journals apart presenteren in het schap. U kunt er ook voor kiezen om de BuJo’s bij het assortiment van het merk zelf te presenteren. Het zijn alleszins uitgelezen producten voor crossselling. Voor bullet journalling heb je immers diverse gekleurde stiftjes, potloden, washitape etc. nodig. Het is goed om deze zaken in hetzelfde rek te plaatsen; dit levert u mogelijks een mooie extra verkoop op. Sommige merken organiseren speciale bullet journalling workshops. Ook dit kan een goed idee zijn zodat uw klanten leren hoe ze het moeten doen. Er komt immers nogal wat techniek bij kijken voor wie het echt wil doen zoals het hoort.


EFFICIENT ORGANISATIESYSTEEM

Ryder Carroll bedacht de bullet journal in de eerste plaats als slim organisatiesysteem. Voor mensen die op zoek zijn naar meer structuur in hun leven en rust in hun hoofd, is een BuJo de ideale oplossing. Daarnaast zijn er veel creatievelingen die hun ei kwijt kunnen met zo’n journal. Hou er rekening mee dat het om een trend gaat die even snel weer kan verdwijnen als hij is opgekomen. Gezien de populariteit van papier valt echter te verwachten dat de hype toch nog wel even zal blijven duren.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
23 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine