Delfood levert aan meer dan 400 onafhankelijke buurtwinkels in België
en maakt deel uit van de groep louis delhaize

De drie broers van Jacques Delhaize, een wijnhandelaar in de streek van Charleroi, waren de eersten die het principe van de erfopvolging toepasten. In 1875 creëerde en ontwikkelde Louis Delhaize zijn eigen supermarktbedrijf onder de naam Louis Delhaize. In 1985 werd delfood opgericht. delfood voert het merk louis delhaize en maakt deel uit van een groep met activiteiten in België, Frankrijk, Roemenië en Luxemburg. De bekendste voedingsmerken van de Groep zijn Cora, Match, Louis Delhaize en Délitraiteur.
verschillende formules
Gezien de specialisatie in de bevoorrading en ontwikkeling van buurtwinkels, biedt delfood nu verschillende formules aan om aan de verwachtingen van de op de markt aanwezige zelfstandige winkeliers te voldoen. Met behoud van zijn zelfstandigheid wordt de winkel ondersteund door een centrale organisatie en profiteert hij van de knowhow en de solide organisatie van de delfoodgroep.
Een winkel ‘in eigen naam’
delfood begeleidt de handelaar met een volledig en concurrentieel assortiment, een getrouwheidsplan en promoties. delfood biedt een voortdurende commerciële ondersteuning.
Een winkel ‘louis delhaize’
In drukke buurt of zone
delfood is aanwezig in dorpen maar ook in drukke zones (luchthavens, treinstations, ziekenhuizen, snelwegen,... ) en is dé referentie, die aan de dagelijkse behoeften voldoet. De versheid van de producten, de warme ontvangst, de ruime keuze, de vele services ... allemaal redenen voor het succes.
Producten ‘On The Go’
Het assortiment bestaat uit nationale merken, producten van het merk "louis", bio, veggie, bulk, ‘On the Go’-producten – gezond, kant-en-klaar, smakelijk en gevarieerd –, evenals instapreferenties. Alle verse en lokale producten zijn verkrijgbaar vanuit de centrale van delfood. Een geslaagd concept, volledig op punt.


Een ‘Pause’-shop
Het enseigne "Pause" behoort tot de groep louis delhaize en werd opgericht voor oppervlaktes die kleiner zijn dan die van een louis delhaize (30 à 70 m2). Een “Pause” kan zowel gelegen zijn in buurten als in druk bezochte zones, al naargelang de verwachtingen van de zelfstandige ondernemers.

delfood: een efficiënte en kwalitatieve logistiek die mikt op verse producten op elk moment
Vijf redenen om voor delfood te kiezen
EEN ASSORTIMENT AANGEPAST AAN DE NABIJHEID
Bij delfood is het assortiment compleet, aangepast aan de dagelijkse behoeften, aan gemak, aan 'depannage' en aan nieuwe trends. Met ons merk louis delhaize hebben wij een assortiment gecreëerd dat 100% aangepast is aan de nabijheid!
Zelfstandig, maar niet alleen
De zelfstandige ondernemer, die zijn vrijheid behoudt, staat er niet alleen voor. Of hij nu een winkel start of er al een bezit, delfood ondersteunt hem.
Beschikbare projecten
delfood ondersteunt de zelfstandige bij een toekomstige opening, maar biedt ook de overname van bestaande bedrijven aan.
Maker van nieuwe concepten
Delfood biedt concepten aan die tegemoet omen aan alle huidige en toekomstige behoeften op het vlak van nabijheid en mobiliteit. Louis delhaize laat delfood nieuwe concepten uittesten en laat het bedrijf reactief en innovatief zijn.
Logistieke, commerciële en marketingondersteuning
delfood staat voor:
- een efficiënte en kwalitatieve logistiek die mikt op verse producten op elk moment,
- de garantie voor de beste commerciële voorwaarden bij leveranciers dankzij de koopkracht van de groep louis delhaize in Europa,
- meer dan 12.500 referenties, waaronder een breed assortiment exclusieve merken,
- een gesegmenteerd marketingplan in b2b- en b2c,
- Category Management studies, een ideaal assortiment en aangepaste schappenplannen.
RUE DE L'ESPERANCE 84
6061 MONTIGNIES-SUR-SAMBRE
+3271204377
www.delfood.be
Kristel Willems
+3271204223
kandidaat@gld.be

