Partnercontent

VERTICO KASSASYSTEMEN VERSTERKEN 'DE LETTERTRAP'

Geen betere publiciteit dan een tevreden klant. Dat geldt ook voor Vertico. We legden het oor te luister bij Joël Verbeeck van De Lettertrap in Bornem, Wezemaal en Sint-Joris-Winge. In elk van zijn winkels heeft hij één of twee Vertico kassasystemen. We vroegen hem naar zijn ervaringen.

De Lettertrap

Waarom nam u een IT-kassasysteem voor uw winkels ?

“Ik koos zo'n systeem omdat het een hele hulp is bij de stockopvolging en de analyse van de verkoopcijfers. Je hebt een goed oog op wat je dagelijks, maandelijks of jaarlijks verkoopt. Dankzij de productcategorieën kan ik ook mooi zien hoeveel winst ik bruto overhoud. Kortom, op het einde van de dag weet je precies wat je verdiend hebt. “

Waarom koos u vertico?

“Collega's wisten me te vertellen dat het een goed systeem was. Ik boekte een afspraak en was aangenaam verrast door de heldere uitleg. In eerste instantie koos ik het programma om speelpotten te organiseren, want die zijn een belangrijke troef. Het systeem is gebruiksvriendelijk, snel en makkelijk. Bovendien komt het heel professioneel over en dat is wat mijn klanten willen. En een tevreden cliënteel boost je omzet!"

Hoe is de ondersteuning die u van Vertico krijgt?

"In de eerste plaats kon ik al rekenen op goede opleidingen in het begin van de ingebruikname. Vertico kijkt samen met mij welke zaken belangrijk zijn voor mij specifiek en stemt het kassa-systeem hierop af. Als ik hierna een vraag of probleem heb, staan de medewerkers mij telefonisch en via internet te woord."

Hoe verlopen de koppelingen met de leveranciers?

“Ik zou die functie niet meer kunnen missen. Voor ik het systeem van Vertico gebruikte, bleven al eens losse tijdschriften steken in de rekken. Zonde, want het is puur verlies. Nu weet ik hoeveel exemplaren er nog liggen, hoeveel ik er moet retourneren … dus gaat er niets verloren."

Krantenwinkels evolueren en verschuiven hun business naar complementaire activiteiten. Volgt uw kassasysteem deze evolutie?

“Zeker en vast. Zo vroeg ik recent aan Vertico om een systeem te integreren voor één van mijn bakkerijen. Klanten plaatsen een bestelling, die wordt ingegeven en er wordt een kassaticket met barcode uitgeprint. Die kan op de bestelling gekleefd worden en de klant kan gemakkelijk afrekenen aan de kassa in de krantenwinkel. Zo moeten ze geen twee keer betalen. Ik zie Vertico daar mee in evolueren. Daarnaast is ook de koppeling met Bancontact een zeer handig instrument. Waarom? Een fout is rap gebeurd en het systeem corrigeert dat. Bovendien spaar je veel tijd uit."

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door REPORTAGE9 oktober 2019
company corner

VERTICO IT SOLUTIONS

PRINS BOUDEWIJNLAAN 65, SINT-NIKLAAS 9100Meer info
Kassasystemen
Print Magazine

Recente Editie
23 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine