- 23 september 2020
- Door Dimitri Van Moerkercke
- | Bron: Retail Professionals
20 silver trends voor de nabije toekomst
60-plussers komende 15 jaar verantwoordelijk voor helft economische groei

Dit jaar is 50% van alle Nederlandse volwassen consumenten 50 jaar of ouder. Ook in België is dit in 2021 een feit. Toch worden marketing- en communicatiestrategieën nog vaak op jongere consumenten gericht. Hierdoor blijft een gigantische groep links liggen waarvan 60+ de komende 15 jaar verantwoordelijk zal zijn voor de helft van de economische groei. Om een beeld van dit marktsegment te schetsen, vatten Filip Lemaitre en Arjan in ‘t Veld van bureau50 ‘20 silver trends’ voor 2020 samen. Deze trends kunnen alle bedrijven aanzetten om in te springen op de vele nieuwe kansen.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen

SCRIPT ONLINE + PRINT ABONNEMENT
Word nu abonnee!
Krijg toegang tot onze online plusartikels en ontvang alle print magazines per post.
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer