2 ambassadrices van formaat voor Fïnley

Cath Luyten en Sandrine Dans in nieuwe campagne

De nieuwe Belgische commercials voor Fïnley bevatten enkele nieuwe bekende gezichten. In de Nederlandstalige spot is het Cath Luyten die plaatsneemt aan de bar en in de Franstalige variant is het Sandrine Dans die vriendelijk bedankt voor het parasolletje in haar drankje. Met beide dames heeft het merk er twee ambassadrices van formaat bij waarmee het zijn Belgische identiteit wil onderstrepen. Céline Van den Rijn, Marketing Director Belgium & Luxembourg: “Zowel Cath als Sandrine stralen ervaring en verfijning uit, maar dan op een heel ongedwongen, natuurlijke manier. Ze passen dus perfect bij ons merk en spreken ook onze doelgroep aan: volwassenen die genieten van het leven en daarbij een niet alcoholisch, laagcalorisch drankje en fijne bubbels wel weten te waarderen.” De nieuwe Belgische campagne omvat twee TV-commercials, outdoor advertenties en advertenties in magazines en op online platformen. De campagne is van de hand van Sra Rushmore. Voor de fotografie werkte het merk met de Belg Kurt Stallaert.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
23 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine