- 13 september 2018
Blueprint pakt uit met nieuwe collectie
Blueprint pakt uit met nieuwe collectie Verbluffend assortiment met nieuwe geschenken en briefpapier Het begon allemaal toen oprichtster Yvonne Ellen met de hand een vintage theeservies had betekend voor de bruiloft van een vriendin. Nadat ze daarmee veel lof had geoogst, begon ze met de verkoop van haar ontwerpen aan een breder publiek. Op vandaag is het merk heel hoog aangeschreven. Na samenwerkingen met bekende namen als Liberty London, Anthropologie en Triumph raakt het merk in een stroomversnelling. Het bedrijf heeft nu een aantal uitstekende licentiehouders in de categorieën kantoorbenodigdheden, geschenken en binnenhuisdecoratie. Blueprint lanceert een nieuwe en verbluffende collectie, het assortiment omvat onder andere nieuwe geschenken en verschillende soorten briefpapier.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.