09 april 2018

VAKINFORMATIE OVER KANTOOR- EN PAPIERWAREN

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxPersoonlijk contact als sterkste troef voor uw winkel
Door de jaren heen veranderde de winkel van Jan en Carmen Ryckewaert enkele malen van grootte en locatie, maar
de winkel bleef een vaste waarde in de regio. Volgens Jan Ryckewaert blijft persoonlijk contact de sterkste troef van een winkel. Daarnaast bekijken we in dit online magazine met welke factoren u rekening moet houden bij de verkoop van een shredder.

Jonas Verhoest
Bladmanager

Jan Ryckewaert ziet persoonlijk contact als sterke troef

Net buiten het centrum van Diksmuide, treft men Carp-Office aan. De zaak is er gevestigd sinds 2011, al bestaat ze ondertussen bijna dertig jaar.
Volledig artikel lezen

WORLD KIDS COLOURING DAY 2018

6 mei is de tiende verjaardag van World Kids Colouring Day. Op deze dag worden kinderen, ouders en opvoeders aangezet om creatief te zijn en samen te tekenen of te kleuren - en dit voor het goede doel.
Lees meer

EUROSTYLE VIERT ZIJN 25-JARIGE BESTAAN

Robert Creutz richtte zijn bedrijf Eurostyle 25 jaar geleden op na zijn ervaring als commercieel directeur van Rodeco.
Lees meer

HOE KAN U DE KLANT DE CORRECTE SHREDDER AANBIEDEN?

De juiste shredder of papiervernietiger verkopen is van veel factoren afhankelijk.
Volledig artikel lezen

PILOT VIERT ZIJN 100 JAAR!

Al 100 jaar staat Pilot voor kwaliteitspennen en schrijfplezier.
Lees meer

LADEBOX MET 3 LADES

160pxEr bestaan al versies van de ladebox met 4, 5, 7 of 10 lades. Nu is er een nieuwe box op de markt. Deze versie bevat 3 smalle lades en neemt slechts een derde van de plaats in in vergelijking met een standaard Varicolor® ladebox.
Lees meer

http://script.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#


uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen
Persoonlijk contact als sterkste troef voor uw winkel

Dit Online Magazine is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be