naar top
Menu
Logo Print

CROSSSELLING EN WORKSHOPS

Bullet journalsAfhankelijk van de beschikbare ruimte in uw winkel en de interesse van uw klanten kunt u uw aanbod van bullet journals apart presenteren in het schap. U kunt er ook voor kiezen om de BuJo’s bij het assortiment van het merk zelf te presenteren. Het zijn alleszins uitgelezen producten voor crossselling. Voor bullet journalling heb je immers diverse gekleurde stiftjes, potloden, washitape etc. nodig. Het is goed om deze zaken in hetzelfde rek te plaatsen; dit levert u mogelijks een mooie extra verkoop op. Sommige merken organiseren speciale bullet journalling workshops. Ook dit kan een goed idee zijn zodat uw klanten leren hoe ze het moeten doen. Er komt immers nogal wat techniek bij kijken voor wie het echt wil doen zoals het hoort.


EFFICIENT ORGANISATIESYSTEEM

Ryder Carroll bedacht de bullet journal in de eerste plaats als slim organisatiesysteem. Voor mensen die op zoek zijn naar meer structuur in hun leven en rust in hun hoofd, is een BuJo de ideale oplossing. Daarnaast zijn er veel creatievelingen die hun ei kwijt kunnen met zo’n journal. Hou er rekening mee dat het om een trend gaat die even snel weer kan verdwijnen als hij is opgekomen. Gezien de populariteit van papier valt echter te verwachten dat de hype toch nog wel even zal blijven duren.